Het ultieme shot mogelijk maken

Het ultieme shot mogelijk maken

Het effect van een bedrijfsvideo

Je zult het bijna niet geloven, maar het hebben van een bedrijfsvideo is in 2017 eigenlijk een must. Door een professionele video op de website van je bedrijf te hebben kan iedereen doormiddel van een klik kennis maken met jouw bedrijf.

Het ultieme shot

Om het ultieme shot te creëren heb je natuurlijk een goed lopend script nodig. Om dat script te schrijven zal je eerst kennis moeten opdoen over het desbetreffende bedrijf. Natuurlijk kun je ook zonder script werken, echter zal het dan een loshangend geheel zijn. Dit kan positief of negatief zijn. Er is kans dat als je met een script werkt het te gemaakt overkomt. Dit hoeft natuurlijk nog niet meteen als negatief te worden ervaren. Door zonder script te werken is de kans groot dat mensen niet weten wat ze moeten vertellen of over hun woorden struikelen. Beide kanten brengen voor en nadelen met zich mee.

videos camera video-camera

Hoe wil je jouw bedrijf laten zien

De vraag die je jezelf moet stellen is hoe je jouw bedrijf aan de buitenwereld wilt laten zien. Denk hierbij aan of je juist graag je producten of diensten wilt laten zien of dat je een zogezegd rondleiding door het bedrijf geeft. Met een rondleiding kun je denken aan de werknemers of de manier waarop er gewerkt wordt. Je kunt er ook juist voor kiezen om beide kanten op film te laten zetten. Door een combinatie van producten en/of diensten weer te geven met daarbij de manier waarop werknemer hiermee omgaan. Deze optie is populairder bij de meeste bedrijven, dit komt voornamelijk omdat je je bedrijf op de kaart wilt zetten en niet je producten en diensten. Zorg ervoor dat tijdens het schieten van een video dit dus ook duidelijk naar voren komt.

Up to date

Het hebben van een bedrijfsvideo is erg belangrijk om je bedrijf te introduceren, maar let wel goed op wat je weergeeft op deze video. Zit jouw bedrijf in een branche die snel veranderd dan is het verstandig om het globaal te houden en minder op de inhoud in te gaan. Zo hoef je niet elk jaar een nieuwe video te laten maken.

Reageren is niet mogelijk.